Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

освіта
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

про нас
наукові твори
проекти
освіта
наука
психологія
типування
політика
здоров'я
дозвілля
сім'я
виховання


Знання – сила

Справжня освіта починається від сім’ї, справжнє навчання – з середнього навчального закладу - школи, що входить в систему освіти, де існує сукупність закладів для навчання. Середні школи, не в силах охопити весь об’єм суспільних знань, тому й називаються “середніми”. Є і вищі школи, які намагаються сконцентрувати всі частки знань, з яких можна було б вибрати для себе ті, що до душі й надалі по життю цим займатися.

В Україні школу називають “навчально-виховним загальноосвітнім закладом”. Те, що вона є навчальною і загальноосвітньою, це так, а от її статус щодо виховання має побічну причетність, бо належне виховання може дати тільки сім’я. Виховання в школі проявляється як пост-фактум, тільки в процесі навчання, і тільки на основі якісних знань, які дають дітям повну зовнішню організацію і самоорганізацію.

Щоб вдосконалити процес навчання, зробити так, щоб діти із задоволенням відвідували школу і з цікавістю сприймали знання, проводиться описана нижче практична робота Центру Соціоніки в середніх школах з педагогічним персоналом, учнями старших класів і молодшої школи, їх батьками.

Спеціалісти Центру Соціоніки протягом 3-х років проводили лекції і практичну роботу у 80-ти Київських школах. Ця робота розкриває природжений потенціал учнів середніх шкіл, орієнтує їх на область професій, в яких вони могли б реалізувати свої можливості, закладені від народження, і на основі закону сумісності допомагає учням відчути комфортні стосунки при спілкуванні, щоб шукати їх у дорослому житті. Така діяльність дозволяє працювати не лише на сьогоднішній день, але й на перспективу. Всіх учнів, яких діагностують і визначають їх психоінформаційний генетичний код – соціонічний тип, вносять до Всеукраїнської Соціонічної Бази Даних (ВС - База), де інформація зберігається не лише про певну людину, а людину з вродженими задатками. Соціонічні технології дозволяють правильно, точно визначати направленість на професію будь-якої людини.

І як результат далекоглядності нашої справи, учні, які вийдуть зі школи, знатимуть свої можливості, в якій області професій себе реалізувати, в якому колективі працювати, якою повинна бути людина для сумісного життя. Таким чином підприємець, користуючись ВС-Базою, зможе отримати дані про повноцінного працівника, який до того ж матиме дуальну сім’ю.

Науково-практична робота, проведена експертами-соціоніками серед учнів 1-х класів і педагогічного персоналу Київської школи № 304.

Науково-практична робота, проведена експертами-соціоніками серед учнів 8-11 класів і педагогічного персоналу Київської школи № 304.

Директори шкіл, в яких проводилась робота, описана вище, розуміють її користь і підтримують нашу справу. Батьки повідомляють, що їх діти при обранні навчального закладу після закінчення школи керувалися рекомендаціями, наданими в Характеристиці професійної здатності. 

Пропозиції владним структурам

Отже, ця робота показує необхідність визначення соціонічного типу як для кожної людини, так і для гармонії в суспільстві: в сім’ї, школі, робочих колективах та в інших організаціях.

Щоб досягти цього, було б слушно на державному рівні організувати обов`язкове визначення соціонічних типів дітей до вступу до школи. Надавати документ – Свідоцтво про соціонічний тип і вносити тип учнів в особову справу. Комплектувати класні колективи по квадрам. Найкращим вчителем для такого класу буде людина, яка має соціонічний тип ведучого даної квадри. Це дасть реальну можливість у школах підвищити якість навчального процесу за рахунок індивідуального підходу до учнів. Відчуття комфортних стосунків в таких класах приведе до природної самоорганізації робочих колективів в майбутньому.

По закінченню школи учні матимуть разом з атестатом зрілості Свідоцтво про соціонічний тип. В перелік документів при вступі до навчальних закладів, на роботу, на прийом до лікаря повинен враховуватися соціонічний тип людини. Цілком природно може виникнути питання, який же зв’язок між соціонічним типом і медициною. Справа в тому, що кожна людина за певним соціонічним типом має запрограмовані від природи потенційні хвороби, слабкі місця, які при недуалізованості і несприятливих умовах можуть прогресувати. Тому кожному лікарю варто це враховувати.

В майбутньому слушно вказувати соціонічний тип записом у паспорті. Тоді, маючи знання відповідності соціонічного типу певним видам діяльності, буде якісний відбір абітурієнтів до навчальних закладів, якісна робота кадрових служб при прийомі на роботу і організації робочих колективів. Люди також вирішуватимуть особисті проблеми щодо пошуку друзів, однодумців, партнерів, зробити правильний вибір супутника життя.

ПРОПОНУЄМО

Міністерству освіти та науки України включити у шкільну програму навчальні предмети, які б мали за основу закони соціоніки і розробки Центру Соціоніки:

- профорієнтацію,
- людинознавство,

щоб учням легше було розібратися в багатьох питаннях, які ставить перед ними життя.

Директорам шкіл України для того, щоб укласти Договір на співробітництво та проведення науково-практичної роботи описаної вище, звертатися до Всеукраїнського Центру Соціоніки.

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені