Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

сім'я і діти
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

довідка
можливості
історія
соціонічний тип
структура психіки
душа нації
стосунки
спілкування
дуальність
коханий чи дуал
сім'я і діти
користь соціоніки
соціон
організація
керівництво
визначення типу
характеристики
книги
магазин
бібліотека


Сім’я і діти

Сім’я – це місце для радості і задоволення, де кожен може знайти любов, розуміння й підтримку, навіть якщо життя за межами дому складається не дуже вдало. В сім’ї можна відпочити і набратися сил, щоб відчувати себе впевненіше. Ми прагнемо гармонії в сімейному колі, коли відчувається природна розкутість, чесність і любов, прояви особливої життєвої сили, але рідко знаходимо її. Як же так – всі прагнуть гармонії, а результат часто буває протилежним? Все залежить від того, з ким ми живемо, тобто від взаємодії людей залежно від того, які соціонічні типи вони мають.

Добре налагоджені стосунки в сім’ї – це питання виживання, питання першочергової життєвої ваги. Якщо в сім’ях люди матимуть гуманні взаємини, ми забезпечимо більш безпечний і гуманний світ навкруги. І ці взаємини між близькими людьми можна передбачити, знаючи їх соціонічні типи.

Соціонічний тип краще розкрити в дитинстві. Батьки, які доповнюють один одного, можуть бути впевнені, який соціонічний тип матиме дитина ще до її народження, бо по закономірності вони можуть мати тільки доповнюючу їм дитину. Таким чином, в дуальних сім’ях різностатеві знаходяться в психічному доповненні один одному, а одностатеві є тотожними, отже, в такому колі при сприйнятті інформації спостерігається легкість з одного боку, і насиченість інформаційного поля з другого, що допомагає батькам утримувати плідний взаємозв’язок із своїми дітьми. Це найкращі, найбільш гармонійні сім'ї. Тотожні відносини між членами однієї статі в такій сім’ї також необхідні для формування стійкої психіки у дітей: ніхто не може стати кращим вчителем, ніж людина ідентичного типу і кращим вихователем, ніж дуал. До речі, люди з дуальних сімей відрізняються легкою вдачею, оптимістичним характером і врівноваженою психікою.

В дуальній сім’ї дитина росте і отримує від батьків повну гармонію для свого внутрішнього чуттєво-емоційного розвитку, швидко розвивається розумово, вдосконалюється, а згодом стає яскравою особистістю. Роль батьків у тому, щоб допомагати, оберігати і направляти дитину, настільки, наскільки вони це здатні робити. А робити їм це легко, природно - вони мають позитивний вплив на розвиток дитини, яка з легкістю виявляє свою індивідуальність, і вподальшому прагне стати неповторною особистістю, без зайвих зусиль реалізує свої можливості.

Дитина в дуальній сім’ї почуває себе повноправною людиною, яку високо цінують і кохають, відчуває себе потрібною в оточенні людей, які чекають від неї поваги, з нею рахуються і вона рахується з іншими, може відкрито проявляти свою радість і біль, відверто розповідати про невдачі, без остраху, що її покарають або піднімуть на сміх, навпаки, її завжди вислухають, зрозуміють і допоможуть, адже помилки означають, що дитина росте і розвивається. Їй легко з гумором відноситися до життя, сміятися і жартувати, радіти кожному дню.

Діти, які народилися в дуальній сім’ї, мають переваги перед іншими: ростуть спокійнішими, впевненішими, менш вразливими, швидше розвиваються. В подальшому житті шукають і згуртовують навколо себе доповнюючих людей, таких як її батьки. Досягають успіху, одружуються на дуалах, що в свою чергу сприяє найкращій реалізаціїї їх здібностей.

У зрілому віці дівчина шукає партнера за властивими якостями подібними до батька, хлопець - навпаки. При цьому діє позитивний стереотип - коло замикається, в результаті чого надалі продовжують утворюватися доповнюючі стосунки, тому що автоматично передається характер соціонічних стосунків дітям.

Діти, чиї батьки дуали, частіше одружуються також на дуалах. Складніше тим, хто виховувався в недоповнюючих сім'ях. Бо не мають досвіду відчуття дуальності, несуть стереотип сімейних стосунків з батьківської сім’ї у свої власні сім’ї.

В недуальних сім’ях дитина страждає, почуває себе обділеною, розвивається комплекс неповноцінності. Діти потребують не стільки матеріального забезпечення, скільки уваги, розуміння, щирого теплого ставлення, задоволення духовних потреб. Дорослі, звичайно можуть не згодитися з цим. Запитайте у своєї дитини…

Тому, щоб не порушувати гармонію життя краще одружуватись на психічно-доповнюючій людині.

В сім’ях батьків, які не мають психічної сумісності, де панують несприятливі взаємовідносини, батьки також впливають на розвиток дитини, але на противагу першим вона росте закомплексованою, відчуженою, з почуттям меншовартості, більш вразливою й схильною до усамітнення, не використовує повністю свої можливості, втрачає індивідуальність, і як особистість проявляє себе слабкіше, з великими зусиллями досягає успіху, а часто крокує по життю невдахою. І не дивно, що вже з дитинства діти відчужені в сім’ях, не відчувають своєї значимості, страждають, вважають себе недоглянутими й самотніми, і як наслідок, стають байдужими до всіх сімейних подій, тим паче до самих батьків. Такий стереотип стосунків може перенестись у подальшому при створенні власної сім’ї.

У зрілому віці діти, прагнучи створити здорову сім’ю з теплими і спокійними стосунками несвідомо і не бажаючи того також шукають собі партнерів подібних за характерними властивостями своїх батьків, і потрапляють у дискомфортні стосунки, де панує хаос. І людина, яка виховувалась в умовах психологічного дискомфорту, потрапляє у такі ж стосунки, як і її батьки, де люди не чують і не бажають прислухатися один до одного: їй дуже важко зрозуміти, чого від неї хоче інший.

Партнери, не бажаючи того, постійно тиснуть на вразливі, слабкі місця, які протягом свого життя змушені постійно захищати і в них дуже легко влучити у несприятливій психологічній ситуації. Скільки вони не прикладають зусиль, щоб створити нормальний мікроклімат у своїй сім’ї, не можуть цього досягти, навпаки, навіть погіршують ситуацію, нервуючись, підриваючи своє здоров’я і гублячи марно час. Наукою доведено, що стосунки - це закономірність, отже ні в людських, ні в надлюдських силах змінити їх неможливо. І от, замість того, щоб насолоджуватись життям, такі люди руйнують усі можливості цього.

Практикою підтверджено і Аушрою Аугустинавічуте помічено, що бувають випадки, коли дійсно, потрапляючи в психічно доповнюючі стосунки, люди можуть все ж розійтися через негативний стереотип спілкування, внутрішню закомплексованість та неадекватне сприйняття світу, людей та їх стосунків, вчинків, поведінки, що виникає від комплексу минулих образ і психологічного дискомфорту в неcприятливій батьківській або попередній сім’ї.

Якби тільки люди могли усвідомити всю небезпеку і ті наслідки, що виникають при створенні недоповнюючої сім’ї, - коли ламається єдність і порушується гармонія не тільки в сім’ї, а й у суспільстві, породжується відчуженість між батьками і дітьми. Останні страждають від неосвіченості своїх батьків. Таке ставлення до дітей виникає через тягар внутрішньосімейних проблем у недоповнюючих сім’ях. Батьки ніяк не можуть розібратися у стосунках між собою, присутність дітей заважає, дратує, нервує, від них відсторонюються або вбачають в них причину власної невлаштованості й звинувачують у цьому. Разом з батьками страждають і діти.

Стереотип стосунків передається далі від покоління в покоління у спадок.

Стереотип - це некритично, необдумано оцінене загальноприйняте суспільне судження людиною і перетворене нею в особисту життєву норму, як результат “життєвої мудрості”.

Для дуальних сімей характерні атмосфера взаємоповаги і любові, висока самооцінка, безпосередні, прямі, чіткі і чесні, відверті комунікації, гуманні правила, орієнтовані на прийняття й увагу до інших, соціальні зв'язки відкриті і мають позитивні установки. Бути членом такої сім'ї цікаво й приємно.

Дізнаєтесь більше з книги “Знайди гармонію в житті”

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені