Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

напівдуальні
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

дуальні
активаційні
тотожні
дзеркальні
напівдуальні
міражні
паралельні
споріднені
квазітотожні
ділові
супер его
передатчик
приймач
ревізні
підревізні
протилежні

 
<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нПд>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

 Напівдуальні

Це мирні, але оманні стосунки. Через розходження в поглядах у партнерів виникає взаємний інтерес. Вони охоче  спілкуються, не нудьгують. Кожен здається загадковим і непередбаченим, їм важко зрозуміти один одного, начебто чогось не договорюють. Екстраверт не слухає інтроверта, продовжує розвивати свою тему, однак інтроверта це не ображає, він знаходить можливість підлаштуватися. У партнерів багато тем для бесід, і спілкування не набридає.

Партнери, завдяки неоднаковому сприйняттю світу, вчать сміливості, задовольняють бажання, захищають. Але розуміють мету один одного лише на етапі планування. Коли потрібно виконувати плани, виникають труднощі: невдоволення діями іншого - все, що робить один, заперечується іншим, і навпаки. Екстраверт не приймає зауважень, не прислухається до інтроверта, розраховує лише на власні сили в пошуках можливості закінчити почате. Інтроверт не засмучується з цього приводу, знаходить способи, щоб пристосуватися для досягнення своєї мети. Один партнер вправно маніпулює тим, чого інший не вміє робити - це приємно і разом з тим тривожно. Тому все спокійно до тієї пори, поки панує бездіяльність.

А співробітничати їм не так вже й легко, тому що вони не заохочують і не сприяють активності. У роботі не вистачає погодженості, виявляється індивідуалізм і впертість. Поради і прохання сприймаються правильно і створюється враження, що партнер готовий до їх виконання, але допомога не влаштовує обох. Тому що кожний піклується в першу чергу про свої інтереси і зручності, і тільки після цього влаштовує комфорт для партнера. Створюється враження, що партнери, бажаючи чогось досягти, просуваються: крок вперед і два назад, тому що знаходять усякі придумки для перестраховки.

Стосунки на близькій відстані розчаровують партнерів, тому що інший діє зовсім не так, як хотілося б, хоча робить усе так, як уміє, намагається догодити, зробити приємне партнеру, але це викликає лише роздратування, і тому кожен сприймається як егоїст. Партнери прагнуть зберегти власну індивідуальність, хоч і радяться, але свої справи ведуть самостійно. Кожен акцентує увагу на своєму варіанті, пропонуючи іншому піти на поступки і прийняти його сторону. Вимоги партнера виконати неможливо, оскільки кожен хоче мати опіку і турботу для себе. Але домагання виконати вимоги все-таки продовжуються різними підходами і комбінаціями. Неотримання необхідного позбавляє обох бажання діяти.

Розходження світоглядів приводить до частих суперечок і втоми від спілкування. Не зрозуміло, звідкіля і чому так часто виникають непорозуміння (як малі, так і серйозні) з переходом до сварок, що виникають з нічого, безпідставно: ще кілька секунд назад були тиша і спокій, а зараз буря докорів, скарг і вимог, при цьому одні змінюються іншими. І тим більше не зрозуміло, яким чином стосунки налагоджуються, начебто нічого і не було. Емоційні вибухи порушують гармонію, але примирення відбувається швидко і безболісно.

Призначення цих стосунків - тонізувати партнера, що досягається за рахунок періодичних струсів, які не дають розслабитися.

Отже, при короткочасних взаємодіях стосунки піднімають тонус і підвищують працездатність, але якщо тривають довгий час, стають напруженими, тому таким партнерам необхідні "закриті індивідуальні зони".
<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нПд>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

 

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені