Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

споріднені
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

дуальні
активаційні
тотожні
дзеркальні
напівдуальні
міражні
паралельні
споріднені
квазітотожні
ділові
супер его
передатчик
приймач
ревізні
підревізні
протилежні

 
<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

Споріднені

Це стосунки оманливої схожості, коли люди досить добре розуміють один одного. У загальній справі партнери вміло відстоюють і захищають права один одного в складних ситуаціях. Легко передають інформацію в ділових переговорах, знімаючи напругу і хвилювання, що допомагає без зайвих зусиль переконувати і доводити суть предмета. Якісно проявляючи себе, партнери легко захоплюють один одного своїм інтелектом, чітко і точно доносять суть думки, висловлюють неординарні ідеї, роблять винаходи. Це легкі стосунки під час обговорення загальних тем, але складні - при більш близьких взаємодіях.

Партнери говорять про відомі їм речі, не заглиблюючись у деталі, часто мають спільні інтереси. Гарно розуміють мотиви іншого і мають спільні цілі, але оскільки підхід при рішенні проблеми в них різний, їм необхідно радитися між собою, намагаючись знайти компроміс, щоб чітко визначитися в завданнях. Якщо цього не відбувається - може виникнути взаємна недовіра, і як наслідок - розбіжності і конфлікти.

Оскільки може виявитися, що методи в партнерів різні, вони можуть діяти прямо протилежно, і цим будуть неприємно дивувати один одного. Кожному з партнерів здається, що інший береться за діло не з того кінця, робить все абсолютно по-своєму, не так, як робить його партнер, тому що не вміє інакше, і тому сприймається, ледве як не зрадник. Коли партнер просить в іншого поради, той радить так, як він це розуміє, і інший не завжди одержує користі тому, що надана інформація може мати інші відтінки і бути діаметрально протилежною. У результаті той, хто звертався за порадою, залишається ні з чим.

Ту саму проблему кожен бачить зі своєї точки зору, і вважає, що інший вирішує проблеми непрактично, особливо не погоджуються з методами і підходами до роботи. Більш того, партнерам не завжди вдається розібратися в точці зору іншого. Не прагнучи внести ясність у це питання, вважають іншого егоїстом, але прямо претензій не висловлюють. Це служить причиною непорозумінь між ними. Але, якщо партнери знають сильні сторони один одного, то віддаються їхній владі, тому що поняття, висунуті кожним з партнерів, виявляють для іншого новизну.

При дотриманні зовнішніх норм ввічливості і привітності партнери відчувають, що вони на одному рівні, можуть досить мирно співіснувати. Якщо ж один вважає себе вище іншого, між ними виникають серйозні непорозуміння і конфлікти, і якщо виникає зневага, співіснування стає нестерпним. На близькій психологічній відстані стосунки ускладнюються: партнери набридають один одному через одноманітність тем і схожість поглядів.

У товаристві стосунки між партнерами можуть поліпшуватися, тому що поведінка партнера в контактах з іншими людьми подобається. Причина в тім, що партнери ставляться з повагою до інших людей і показують себе з кращої сторони, залишають враження цікавої й уважної людини, яку цінують. Більш того, вчаться один в одного, як удосконалити свої соціальні взаємодії.

У таких стосунках дуже важливо зберегти почуття поваги, визнавати за іншим право бути таким, яким він є. Оскільки партнери гостро помічають недоліки іншого, їм не вистачає потрібного такту при оцінці. Вони можуть емоційно тиснути один на одного, вимагаючи прийняття того рішення, що здається єдино правильним. Учинки партнера іноді здаються позбавленими здорового глузду, їх неможливо передбачити. Оскільки реакції і дії зовсім різні, це породжує недовіру між партнерами, не дає відчути власну значимість, реалізувати себе. При збігу потреб не збігаються методи дій. І коли партнери очікують ініціативи до дій від іншого, це чекання взаємне, і люди вважають один одного ледарями. Обоє прагнуть того самого, але думають інакше. Тому не можуть домовитися, як діяти. У суперечках кожен залишається при своїй думці.

Такі стосунки вимагають компромісу з двох сторін, партнерам потрібно лавірувати, щоб утримувати прийнятну дистанцію. Виникає потреба в самостійності.

<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

 

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені