Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

ділові
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

дуальні
активаційні
тотожні
дзеркальні
напівдуальні
міражні
паралельні
споріднені
квазітотожні
ділові
супер его
передатчик
приймач
ревізні
підревізні
протилежні

 
<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

Ділові

Стосунки відтінені холодною офіційністю, створюють робочу атмосферу. Вони не приводять ні до зближення, ні до конфліктів. Є відчуття безпеки, кожен з партнерів упевнений, що від іншого не може бути ніякої загрози. А це розташовує і заспокоює.

У партнерів різне відношення до світу, вони, якщо і діють схожими методами, але мають різні цілі. Хоча добре розуміють один одного, у чомусь схожі між собою, відчувають себе рівними, із задоволенням і легко спілкуються на будь-яку тему, де обоє все знають про одне й те саме і можуть сказати іншому все, що завгодно, без обмежень. Взаєморозуміння, як правило, непогане, і стосунки врівноважені, спокійні. Злегка обмінюються компліментами, що стосуються однієї спільної сильної ділової сторони. Хвалять щиро, тому що обоє дійсно відчувають себе ще більш сильними і компетентними. Майже в кожній  розмові обговорюються теми, близькі тільки одному з партнерів, де один орієнтується, а інший - ні. Разом з тим різниця світоглядів підтримує інтерес один до одного. Загальна мета й активні дії поліпшують стосунки.

Партнери допомагають тільки тоді, коли відчувають, що іншому це необхідно. Однак, допомога в багатьох випадках недостатньо ефективна через різне бачення проблем. Співробітництво теж малоефективне, тому що, коли обоє прагнуть передати ініціативу іншому, виходить топтання на місці і виникає прагнення конкурувати. При цьому будуть робити неправильно навіть тоді, якщо будуть знати, що роблять неправильно.

Партнери чекають один від одного рішення того чи іншого питання, перекладаючи відповідальність на плечі іншого, і обоє залишаються в нерішучості, тому що очікують того ж від іншого. Партнери підстьобують один одного до діяльності, придумуючи і даючи все нові обов'язки, заганяють себе в безупинній роботі, інакше їм нема про що говорити, все і так ніби-то ясно: те, що говорить один, вважає так само й інший. Але така постійна ділова готовність і напруга в роботі втомлює, з такою людиною стає нецікаво, нудно.

Коли втрачають довіру, пригнічують один одного, зачіпають вразливі місця, що стає неприємним для обох. При цьому можлива поперемінна зміна і послаблення тиску, стимуляція до розмови в залежності від теми спілкування. Такий тиск сприймається як грім з ясного неба. Справа в тім, що один партнер має перевагу над іншим у чомусь своєму. Тому виникає бажання шукати слабкі місця в позиції іншого: виникає боротьба за лідерство, авторитет, значимість - росте конкуренція. Однак така "боротьба" буває не часто.

При близькому контакті дратують цілі партнера, образити якого важко, але, коли він розповідає про своє сприйняття світу і дає поради, це викликає в іншого неприємні почуття, адже в нього це пов'язано зі строго нормованою поведінкою, правила якої збираються протягом  усього життя, а партнер або вщент розбиває всі ці досягнення, або ж розширює їхнє поле до таких меж, що неможливо охопити. Тому відчуття, що ти сам цього не розумієш, є провиною виникнення неприємних відчуттів. Але в цьому є і позитивна сторона. При спілкуванні з таким партнером людина стає більш життєздатною, норматив поведінки і знань розширюється, оскільки формується з партнером, який краще орієнтується в сфері, що є джерелом сумнівів.

Сварки між партнерами - явище рідке. Не дивлячись на те, що партнери можуть правильно оцінити результати роботи іншого і зрозуміти співрозмовника, вони намагаються нав'язати один одному своє розуміння суті того, що відбувається. Такі суперечки можуть привести до відшукування недоліків і охолодження взаємин.

Партнери не відчувають антагонізму один до одного і не мають приводів для боротьби. Вони нічого не мають проти іншого, однак, нічого і за. Виникає відчуття розумного мінімуму, задоволення від спілкування з рівним партнером.

<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

 

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені