Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

ревізні
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

дуальні
активаційні
тотожні
дзеркальні
напівдуальні
міражні
паралельні
споріднені
квазітотожні
ділові
супер его
передатчик
приймач
ревізні
підревізні
протилежні

 
<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

Ревізійні стосунки

Призначення ревізійних стосунків - сприяти вдосконаленню і мобілізації партнерів, тримаючи їх під контролем. Це - стосунки вихователя і вихованця, коли кожен повинен утримуватися якомога на більш високому рівні, вимагаючи досконалості не тільки від іншого, а й від себе.

Ревізору необхідно постійно бути на висоті, виявляючи свою компетентність і правильне розуміння тих речей, що можуть обговорюватися і перевірятися. Особливо  бути обережним у висловленні своїх думок, щоб не кривдити, а навпаки, додавати значимості й оберігати свого підревізного.

Підревізному потрібно завжди поводитися гідно, бути знавцем своєї справи, щоб не помилитися у виявленні своїх знань. При цьому підживлювати партнера і додавати впевненості в рішенні питань соціального характеру, додавати значимості ревізору.

Ревізійні стосунки мають подобу розуміння. З одного боку, партнери непогано розуміють один одного, тому що мають одну спільну психічну ознаку - тут їм обом цікаво спілкуватися, є спільні теми, тут вони однодумці. При виконанні індивідуальних специфічних задач одноразового, конкретного напрямку, де повинні чітко просліджуватися мета і мотив, ці стосунки сприяють соціальному прогресу. Підбор пар залежить від цілей і мотивів: партнери-інтуїти можуть ефективно вирішувати глобальні проблеми щодо потенційних можливостей людей і запланованих заходів. Пара сенсорних партнерів вирішують завдання матеріального забезпечення заходів. Пара етичних партнерів врівноважує взаємодії між людьми. Пара логічних партнерів вносить новизну в розвиток і пізнання предметного світу.

Незважаючи на те, що це одні із найскладніших стосунків, ревізійна пара буває іноді дуже спаяною. Справа в тім, що в ній обоє відчувають свою соціальну значимість: ревізор, як благодійний опікун, без настанов і турботи якого підревізний, здається, пропаде, а підревізний - суб'єкт опіки, чия цінність визнається в такий спосіб. Це стосунки нав'язливої опіки ревізора над підревізним, вони асиметричні, коли підревізний розуміє ревізора, а ревізор - ні.

Партнери поставлені в нерівне положення, коли одному партнеру надається можливість бути озброєним сильніше, ніж іншому, що приводить до несправедливого розподілу сил, і перевага на боці ревізора. Хибне розуміння один одного створює неадекватне сприйняття вчинків і поведінки. Тісна взаємодія партнерів у таких стосунках не рекомендується.

Відчуття ревізійних стосунків ревізором

Ревізор задає тон взаєминам, відводячи партнеру роль веденого. У колі з підревізним буває приємно поспілкуватися за умови, якщо він яскраво і якісно продукує сильні якості без перебільшення своїх можливостей, тому що ревізор перевіряє якість спілкування через власні потреби слабкої сторони. Тому стосунки чимало залежать від підревізного, який не повинен претендувати на роль лідера, а у випадку фальшивого прояву буде дратувати і нервувати партнера-ревізора, якому, до речі, потрібно теж гідно поводитись. Адже лідер повинен бути поблажливим.

Стосунки можуть бути конфліктними при недотриманні дистанції, тому що ревізор дозволяє собі обговорювати "закриті", хворобливі теми вголос, вимагати того, у чому підревізний слабо орієнтується, причепливий до того, у чому підревізний має потребу бути вільним. Він ніби постійно стежить за підревізним, звертаючи увагу на його слабкі сторони. А тому і зневажливо починає ставитись до нього. Створюється враження, що ревізор постійно хоче з'ясувати, що і як робить підревізний. Однак це не означає, що ревізор обов'язково словесно вказує партнеру на недоліки. Він постійно недооцінює партнера, думки і справи якого здаються дріб’язковими, незначними.

На досить безпечній відстані партнери можуть визнавати і навіть захоплюватися один одним, цінувати вміння іншого вирішувати важкі для себе проблеми. При зближенні у взаєминах підревізний намагається віддалитися. Підревізного партнер-ревізор недостатньо розуміє: він здається загадковим, а загадковість приваблює. Негативне ставлення до партнера часто є лише спробою позбутися цього незрозумілого притяжіння.

Ревізор вважає, що підревізний не може втриматися в житті без нього, що він непристосований до життя, діє неправильно, йому необхідно допомогти, підказати, але всі поради не мають сенсу. Підревізний їх не сприймає, і тим самим ще більше підсилює бажання ревізора перевиховувати його. Партнер хоч і здається цікавим і здібним, але разом з тим і безглуздим.

Підревізний незрозумілий, тому ревізору важко прийняти його точку зору. Ревізор бачить недоліки партнера як через збільшувальне скло, а досягнення – навпаки: йому здається, що той робить усе не так, як того хочеться ревізору, уникає своїх обов'язків. При цьому часто відчуває жалість або презирство, прагне перевиховати, допомогти, навчити і змінити світ партнера відповідно до своїх уявлень. Але партнер не сприймає порад і вимог ревізора, чим дратує його.

Це стосунки однобічної вразливості й однобічного конфлікту. Оскільки вони асиметричні, то в них неспокійно ревізору і погано підревізному. Ревізору важко зрозуміти підревізного. Буває, ревізору просто неприємно звертатися до свого партнера, через що сам знаходиться в напрузі. Ця напруга виникає навіть тоді, коли підревізного поруч немає, і ревізор очікує його приходу. У душі ревізора виникає тривога і побоювання: а раптом підревізний скаже щось не так чи щось не те, порушиться рівновага, пройте нервування, і події розвиватимуться за відомим сценарієм.

Ревізор відчуває частіше, ніж підревізний, що він "правий" і що "люди правду не люблять". Підревізний же приймає думку ревізора на свій рахунок і "погляди" ревізора щодо своєї особистості сприймає як важливе схвалення чи осуд. Тому ніщо інше так не вводить в оману, як солодка улесливість ревізора.

А от допомога з боку ревізора цілком відсутня, хоча створюється враження, що ревізор намагається допомогти, повчаючи і направляючи свого "підопічного". Ревізору дійсно хочеться допомогти "заплутаному" і "бідному" підревізному. Цим своїм бажанням ревізор несвідомо ставить у безвихідь підревізного, що негайно ж підсвідомо кидається до захисту. З'ясування стосунків руйнує взаємодії.

Це небезпечні, виснажливі стосунки. Знаходячись у близькому контакті, підревізний змушений несвідомо відбивати нападки і повертати натиск ревізора з подвійною силою і запалом, адже саме він болісно ображений, його зачепили першим. Ревізор відчуває, що підревізний діє несвідомо, і не знає, що потрібно далі робити. Це підбурює ревізора до брутальності, щоб показати недоліки, нікчемність і огидність підревізного. Але це відбувається лише тоді, коли йде ототожнення свого світорозуміння зі світорозумінням підревізного. Якщо ревізор свідомо відокремлює свої погляди від поглядів підревізного, то в такому випадку ревізійні стосунки можуть для ревізора мати інтерес.

<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

 

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені