Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

підревізні
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

дуальні
активаційні
тотожні
дзеркальні
напівдуальні
міражні
паралельні
споріднені
квазітотожні
ділові
супер его
передатчик
приймач
ревізні
підревізні
протилежні

 
<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

Ревізійні стосунки

Призначення ревізійних стосунків - сприяти вдосконаленню і мобілізації партнерів, тримаючи їх під контролем. Це - стосунки вихователя і вихованця, коли кожен повинен утримуватися якомога на більш високому рівні, вимагаючи досконалості не тільки від іншого, а й від себе.

Ревізору необхідно постійно бути на висоті, виявляючи свою компетентність і правильне розуміння тих речей, що можуть обговорюватися і перевірятися. Особливо  бути обережним у висловленні своїх думок, щоб не кривдити, а навпаки, додавати значимості й оберігати свого підревізного.

Підревізному потрібно завжди поводитися гідно, бути знавцем своєї справи, щоб не помилитися у виявленні своїх знань. При цьому підживлювати партнера і додавати впевненості в рішенні питань соціального характеру, додавати значимості ревізору.

Ревізійні стосунки мають подобу розуміння. З одного боку, партнери непогано розуміють один одного, тому що мають одну спільну психічну ознаку - тут їм обом цікаво спілкуватися, є спільні теми, тут вони однодумці. При виконанні індивідуальних специфічних задач одноразового, конкретного напрямку, де повинні чітко просліджуватися мета і мотив, ці стосунки сприяють соціальному прогресу. Підбор пар залежить від цілей і мотивів: партнери-інтуїти можуть ефективно вирішувати глобальні проблеми щодо потенційних можливостей людей і запланованих заходів. Пара сенсорних партнерів вирішують завдання матеріального забезпечення заходів. Пара етичних партнерів врівноважує взаємодії між людьми. Пара логічних партнерів вносить новизну в розвиток і пізнання предметного світу.

Незважаючи на те, що це одні із найскладніших стосунків, ревізійна пара буває іноді дуже спаяною. Справа в тім, що в ній обоє відчувають свою соціальну значимість: ревізор, як благодійний опікун, без настанов і турботи якого підревізний, здається, пропаде, а підревізний - суб'єкт опіки, чия цінність визнається в такий спосіб. Це стосунки нав'язливої опіки ревізора над підревізним, вони асиметричні, коли підревізний розуміє ревізора, а ревізор - ні.

Партнери поставлені в нерівне положення, коли одному партнеру надається можливість бути озброєним сильніше, ніж іншому, що приводить до несправедливого розподілу сил, і перевага на боці ревізора. Хибне розуміння один одного створює неадекватне сприйняття вчинків і поведінки. Тісна взаємодія партнерів у таких стосунках не рекомендується.

Відчуття ревізійних відносин підревізным

"Твій ревізор - твоя совість" - от чим характерні ці стосунки. Партнер-підревізний відчуває необхідність звітувати перед ревізором, одержати оцінку і сприйняти її серйозно. Він прислухається до голосу ревізора, нібито той може вирішити всі проблеми, але насправді той може лише послабити, або ще більш загострити проблему підревізного.

Прихильність і повага до ревізора завжди буде мати місце в душі підревізного, що б там не трапилося, тому що згодом  думка в підревізного буде змінюватися на позитивну, як би ревізор його боляче не зачіпав і не ображав, підревізний, однак, вибачає йому.

Підревізному частина слів, цілі ревізора зрозумілі, частково приймає його точку зору. Якщо ж ревізор вимогливий, принциповий, причепливий і кривдить підревізного, то розуміння зникає. Уже після першого непорозуміння виникає відчуття, що ревізор начебто спостерігає за слабостями й акцентує свою увагу на тих сторонах, які підревізний найменше  хотів би виставляти, де підревізний буває найбільше  вразливим, до того ж ще і не може від цього захиститися. Підревізного мучить цей незрозумілий тягар, він не може зрозуміти, чого від нього вимагають і навіщо ці дріб'язкові причіпки. У нього часто виникає враження, що за ним увесь час спостерігають, як за піддослідним кроликом.

Він страждає від упертості і безкомпромісності ревізора, впевненого у своїй правоті. Підревізний думає, що партнер їм незадоволений і намагається його перевиховувати, нав'язуючи свої цінності. І починає стежити за кожним промахом ревізора, доводячи йому, що той також не без гріха. Взаємна непоступливість породжує претензії і драматизує стосунки.

Підвищеною принциповістю і вимогливістю ревізор дуже травмує підревізного. Тоді той чи уникає спілкування з партнером, чи починає у відповідь чіплятися до нього. З'ясування стосунків переростає в конфлікт, при цьому взаємні образи і претензії здаються іншому недоречними, а недоліки - перебільшеними.

У тісному співробітництві це саме той тип стосунків, коли будь-які зауваження підревізного ревізором можуть не сприйматися, ігноруватися і відкидатися. Керуючись власною думкою, ревізор попадає підревізному в незахищені, вразливі місця. Те, що говориться ревізором, підревізний може сприймати як найобразливіші слова. Підревізний сприймає ревізора, як причепливого, дріб'язкового, відчуває, що ревізор може зробити це в будь-який момент і тому знаходиться в його присутності в деякій напрузі.

При цьому може захоплюватися ревізором, вважаючи його непохитним, невблаганним, критичним, життєстійким і впевненим у собі. Він здається значною людиною, а те, як він діє, заслуговує на увагу. Хочеться заслужити визнання партнера, а його схвалення дуже цінується. А от недооцінка викликає образу. Спочатку це стимулює, хочеться довести ревізору свою корисність і значимість, але всі спроби не мають успіху. Ревізор здається самовдоволеним і дріб'язковим, він чіпляється, намагається повчати і перевиховувати. Відчуваючи власну вразливість, підревізний на людях схильний робити спроби вийти з-під цієї опіки: він зачіпає ревізора, сперечається з ним, намагається давати йому доручення. Однак такі спроби невдалі і ні до чого не ведуть.

Підревізний не може прийняти самостійного рішення в присутності ревізора, "побоюється" його. Але деякі сигнали ревізора можуть бути винятково неприємними, а інші, навпаки, особливо приємними підревізному. Приємні - у випадку, коли ревізор схвалює деякі якості особистості і вчинки підревізного, і неприємні - у випадку найменших  проявів несхвалення чи осуду. І це навіть у тих випадках, коли ревізор знаходиться на нижчому ступені інтелектуально-соціального розвитку, що сприймається ще більш принизливо, тим більше, якщо це стосується загальної справи.

Довести щось ревізору підревізний не може, все, що він не пропонує, відхиляється, якщо не дано підтверджуючих доводів з інших джерел. Можна сказати, що ревізор не дозволяє підревізному більшої розумності, ніж його власна.

У дружнім спілкуванні підревізний шукає зав'язки для згоди з ревізором, частково розуміє його потреби і випереджає їх. Таким чином, підревізний створює для ревізора подобу допомоги, може виконувати бажання, накази і пропозиції ревізора через острах перед більш сильною людиною.

Для підревізного в ревізорі завжди є підкреслена конкретність, а для ревізора в підревізному - якась невловимість та ірреальність. З ревізором рахується, але контролю намагається уникнути. Як би підревізний не виправдував свою залежність від думки ревізора, для нього кожна відповідь ревізора - остаточність, правильність, виваженість, до чого він прислухається і приймає, як належне. Відчуває себе з ним як за "кам'яною стіною".

Ревізор сприймається як сильна, незрозуміла і дещо небезпечна особистість, яка чогось від підревізного вимагає, не бачить його плюсів, зате акцентує увагу на хибах. Підревізний дратує ревізора, причому несвідомо, але, оскільки ці стосунки асиметричні, підревізному набагато гірше, він більше страждає, але також і ревізору дістається не менше, тому що натиск ревізора на підревізного повертається з подвоєною силою за законом бумеранга.

<головна>менеджмент>стосунки>Д>А>Т>Дз>нП>М>Пар>Спр>К>Діл>Се>Пер>Пр>Рев>Під>Прт>
<головна>характеристики>іле>сеі>ліі>есе>еіе>лсі>іеі>сле>ліе>есі>ілі>сее>іее>слі>еіі>лсе>

 

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені